Mizzy.se

2013-11-23 | 10:22:00 | Sponsring
 
Jag tänkte tipsa om ytterligare en sida och denna gången är det Mizzy.se, en riktigt bra sida där det finns allt ifrån smycken till löshår. Löshår är något jag velat testa riktigt länge då jag verkligen vill ha längre hår. Ni som känner mig lär säkert säga att jag är knäpp som vill ha ÄNNU längre hår än vad jag redan har, men gör ni det.. i don't care ;). 
 
Iallafall så har jag suttit och kollat igenom allt löshår som finns och kom fram till att detta verkligen är det jag gillar mest. det är precis den färgen jag vill ha på mitt hår och den färgen som jag ska färga till inom en snar framtid. Det löshåret jag snackar om hittar ni häääär. Funderar på att önska mig löshår i julklapp, ska visa mamma denna sidan och snacka lite med henne om det! :D 

Priserna på löshåret är inte alls mycket, vilket det brukar vara, det bästa är väl ändå att frakten ingår i priset... åååh vill verkligen ha!!! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: