Outfit - julafton

2014-12-20 | 12:22:00 | Outfits
Detta har jag tänkt att ha på mig på julafton. Skjortan är från Gina, byxorna från H&M tror jag... och flugan har jag fått låna av min kontaktperson då jag inte hittade någon jag fastnade för. Så det var en riktig lättnad att han hittade sin och var villig att låna ut den. Hatar när saker inte blir som jag tänkt mig, och har tänkt på att jag ska ha detta på julafton, jättelänge.. Jag är inte en sådan tjej som använder klänning/kjol. Visst händer det ibland men jag trivs mer i sådana här kläder... Vad ska ni ha på er?
 
Om en stund ska vi ha minijul här med mormor, Bosse, min moster och mina småkusiner. Ska bli riktigt mysigt. Ska även träffa mitt hjärta och så kommer min Stockholmare ner en sväng ikväll. Så det är full rulle här idag, det är både skönt och lite jobbigt..  Men nu måste jag göra mig i ordning det sista.. så vi hörs senare!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: