Tisdagen den 30 december

2014-12-30 | 22:17:00 | Linn
Tjoho. Lite snapshots från dagen. Ni ser ju lite vad jag har gjort iallafall. Blåst håret efter att jag duschade (intressant I know), legat och kollat på film med Tilda hela dagen, fick även lite besök av Ozzy som för övrigt skymmde hela tv:n. Åt pizza med farmor, skrattade åt hur hon åt den. Efter det somnade vi, för båda hade en sådan obehaglig huvudvärk. När vi vaknade så låg vi återigen och kollade på tv, även lite på youtube, vilket är standard förr oss - men vi trivs och det är väl det viktigaste? Hon åkte hem för ungefär en kvart sedan och nu ska jag sätta mig och redigera lite bilder. Lugn dag med andra ord - de gillar vi.
 
I morgon är det nyårsafton som ni säkert redan vet allihopa. Ska fira med Stockholmarna, Bella, Jörgen och Clara. Givetvis familjen också men det är väl rätt självklart. Innan dess ska jag träffa mina kontaktpersoner och fixa i ordning allt inför kvällen.... lite panik över vad jag ska ha på mig. Kan inte bestämma mig om jag ska ha röd fluga eller en svart med små vita pluttar?? Hm.. vi får se. Visar er i morgon ;)... 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: