Vad får du om du korsar julmusik och Dag-Otto?

2014-12-02 | 18:06:39 | Musik
Haha asså, kan ni gissa hur ÖVERLYCKLIG, jag blev när jag hittade denna i eftermiddags eller? Scrollade runt lite på facebook och hittade en video där han sjöng ''Vem tänker på grisarna''. Lyssnade på den kanske 3 gånger och sen så slog det mig att jag måste ju kolla om de finns på spotify???? Och DET GJORDE DEN, inte bara den utan en H E L julskiva, helt fantastiskt. Julmusik är typ den bästa musiken (efter dansband) och sen att det är självaste Dag-Otto som sjunger (även Per Andersson)???? Det är ju rena drömmer för en sådan som mig, haha. Alla låtar är inlagda i min jullista och jag skrattar gott varje gång jag hör någon av låtarna.. HÄR kan ni också lyssna...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: