Kul :-)

2014-05-27 | 12:01:15 | Linn
Bloggen uppdateras inte. Kameran ligger mestadels nerpackad i kameraväskan, för jag har ingen inspiration alls. Sedan som grädde på moset så har både min mobil och dator gått sönder - loooove life eller ngt. Datorn ska jag lämna in idag, men det känns som om det kvittar. Alla bilder lär säkert försvinna och jag ångrar mig så grovt nu i efterhand att jag inte har lagt över dom på ett USB. Jag har funderat på de så länge men har aldrig tagit ur tummen för att göra det, så jag får stå mitt kast nu helt enkelt. 
 
Så fruktansvärt surt är det. Det är jobbigt också för det finns så oerhört många bilder jag är nöjd med men som jag förmodligen aldrig kommer få tillbaka. Jag raderar alltid bilderna från minneskortet direkt efter jag har redigerat dom osv, bara för att jag ska få mer plats så jag kan ta mer bilder. Well well..
 
Nu vet ni iallafall hur läget ligger till. Förutom detta så är läget som vanligt. Lite gladare än innan med tanke på att det snart är sommarlov och jag får snart träffa Sabel igen. Har inte träffat henne sedan Nyårsafton och det gör så ont. Men snart.. snart kommer hon. Det ska bli så skönt att få sommarlov, det är då allt händer, eller ja.. nästan. Är taggad på att ha coola fotograferingar med goa kompisar, sitta ute på studsmattan/altanen hela kvällarna, spela fotboll, bada, tälta och allt det som hör till sommaren. 13 juni... please kom nu. 
Här får ni en arkivbild på världens goaste brudar, för det är allt jag kan erbjuda för tillfället. Men denna bilden passar bra idag, för idag fyller Era år (hon till vänster). Så grattis som fasen på dagen hjärtat, du är bäst och jag tycker om dig så himla mycket. 
 
Vi hörs kompisar.
Postat av: MATILDA

så fin bild!

Svar: thank u<3
Linn [HOBBYFOTOGRAF] ♡

2014-05-28 | 15:17:09
Hemsida: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: