Vinst och trevligt sällskap

2014-05-20 | 21:46:05 | Linn
Kvällen spenderade jag uppe på IP med kusinvitamin och två fantastiska (även väldigt saknade) brudar. Matchen slutade 3-1 till Lessebo vilket såklart var himla bra. Fast om jag ska vara ärlig så kollade jag inte så speciellt mycket på själva matchen, hehe. Jag pratade mest med brudarna och sen innan pausen så smet Ika och jag undan lite för att fota på åkern, bilderna blev helt okej. Önskar att jag hade haft mitt 50mm objektiv med mig, får ta med mig det nästa gång. 
 
Nästa gång kommer bli i morgon då A-laget spelar och jag har planer på att åka upp där. Framförallt för att fota men även för att träffa lite kompisar och såklart för att kolla på matchen. Så det blir en helkväll på IP i morgon med OCH på torsdag, för då har jag nämligen ett fotouppdrag. Ni får veta mer om det på torsdag ;)...
 
Postat av: Emma Grann Fotografi

Härliga bilder!! :) Man blir glad!

Svar: Hihi ja! :D
Linn [HOBBYFOTOGRAF] ♡

2014-05-22 | 17:31:52
Hemsida: http://emmagrannfotografi.blogg.se/
Postat av: Alfons

Hej!
Den här komentaren har inget med ditt inlägg att göra men jag undrar lite om agility. Eftersom jag har läst att du håller på med det så tänkte jag fråga.
Gå in på min blogg och hjälp mig med det jag undrar över det står i ett nyss skickat inlägg.
Tack i förhand!

2014-06-06 | 15:36:22
Hemsida: http://alfonsbichon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: