När Emma får ha kameran..

2014-11-30 | 13:47:00 | Övrigt
Kan det sluta med att hela kameran blir full av bilder på allt och ingenting, precis som när jag har den i händerna. Är det så att hon kommer gå i sin kusins (mitt) spår trossss? Haha, hon ville iallafall att jag skulle lägga upp bilderna här, så here you go. Alla bilder är tagna av the one and only - Emma. 
 
Innan hon fick använda kameran så tog jag några (LÄS: ca 700) bilder i min ''studio''. På både Emma, William och Wilma, jag är nöjd, nöjd, NÖJD. Tog även med mig Emma ut och fotade lite i garaget, lite julbilder m.m. Nu har jag och göra kan man ju säga. Så det är väl bäst att jag tar tag i det redan nu så jag blir klar innan 2035 ;-)....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: