Hemmapremiär och SM-guld

2015-04-24 | 13:23:00 | Linn
Det här med att det både var hemmapremiär för Lessebo igår uppe på IP och att Lakers tog hem SM-guldet igår är enbart fantastiskt. Jag tror inte jag har varit så glad som jag var igår på väldigt länge. Fotbollssäsongen är igång, vi inledde den med en vinst och Lakers är Svenska mästare i hockey. Stolt och glad Lakej over here kan jag ju tala om för er.
 
Drömmen hade ju varit att åka in på hyllningen som ska vara för dom ikväll på Stortorget i Växjö, men det kommer antagligen vara sjukt mycket folk där och så har jag gått och blivit sjuk. Känns inte så jättebra med tanke på att det är fotbollsmatcher och kalas i helgen. Ska därför försöka sova lite nu och göra allt jag kan för att bli frisk.. Vi bloggas.. hm.. när jag orkar ;) för just nu gör datorn ont i ögonen..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: