Den stora Mello-tagen

2015-02-07 | 18:52:00 | Övrigt
Therese Lindgren på youtube (som för övrigt typ är den härligaste som finns att kolla på) gjorde en tag idag. En tag om Melodifestivalen och eftersom det börjar idag, så tänkte jag att det var väldigt passande att jag med gjorde den, dock inte i videoformat - utan i skriftligt. Är riktigt taggad på mello, kanske inte själva tävlingen för det är inga speciellt roliga artister i år, men för att spendera alla dessa lördagar med Fatima och Elinor, precis som förra året. Myselimys.
1. Hur, vart och med vilka tänker du titta på mello?
- I min säng med Fatima och Elinor!

2. Vilka artister ser du mest fram emot att se uppträda i år?
-  Linus Svenning, Andreas Weise och Jon Henrik Fjällgren :)

3. Vilken är den bästa mello-låten genom tiderna?
- Give me your love - Fame eller Ska vi plocka körsbär i min trädgård? – Ann-Christine Bärnsten,  haha. Gamla låtar är det bästa som finns. 

4. Om du fick spendera en dag med någon av årets artister, vem skulle du då spendera dagen med?
- Andreas Weise, han verkar så mysig haha. 

5. Om du fick chansen, skulle du då ställa upp i melodifestivalen?
- Nej, för det första kan jag inte sjunga och för det andra så har jag scenskräck och för det tredje så hade jag fått panik..

6. OM du skulle ställa upp i mello, vad skulle du ha på dig, och vilken typ av låt skulle du framföra?
- Jag skulle aldrig göra det haha, inte min grej det där ;) 

7. Vem skulle du vilja se i melodifestivalen nästa år?
- Lena Philipsson <333

8. Tycker du att rätt artist vann förra året (Sanna Nielsen)?
- Nej det tyckte jag inte, Ace Wilder tyckte jag skulle vinna. 

9. Ditt bästa mello-minne?
- Det är nog alla lördagar förra året som jag spenderade med Fatima och Elinor, haha bästa. 

10. Vem hejjar du på i årets mello?
- Hmm.. Andreas Weise tror jag. Jag vet inte riktigt.. fråga mig efter alla deltävlingar så har jag lättare att svara på det.
 
Här är Thereses video:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: