Maria Åkerberg - hudvårdsprodukter

2015-02-16 | 14:03:00 | Tips
I julas fick jag dessa produkterna av Marie. Hade aldrig hört talas om detta märket eller dessa produkterna innan, förutom de Marie hade berättat. Under den perioden runt jul/nyår så var jag fruktansvärt torr och min hy var inte alls med på banorna. Jag antar att det hade med det konstiga vädret att göra, eller att jag hade för dåliga produkter innan.. Efter att jag började använda dessa så blev min hy ganska så snabbt återställd. Visst får jag fortfarande finnar och så, men inte lika mycket som innan och jag är inte torr alls längre. Tipsar verkligen om dessa produkterna, kan ju dock inte garantera att de funkar för er, men för mig har dom gjort det iallafall.
Postat av: Elin

Vet du om den funkar på torr och fet hy eller bara torr? Lät som en bra produkt:)

Svar: Har ingen aning faktiskt....
Linn [HOBBYFOTOGRAF] ♡

2015-02-16 | 17:43:41
Hemsida: http://elinfrohms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: