Inte nervös längre

2015-01-31 | 10:45:00 | Linn
Okej, idag är dagen jag har varit nervös inför här - mammas 40års kalas. Egentligen så skulle alla komma samtidigt, så det var det som gjorde mig nervös. Alltså att de skulle vara så många här på en gång, men då alla inte kunde vid samma tid så fick vi dela upp det, vilket var en stor lättnad för mig. Nervositeten är borta och jag är redo för det här. Det ska bli kul att träffa släkten, få skratta och härja med dom. Ska försöka fota porträtt med, helst ute om vädret är på min sida, hoppas verkligen det. Lite snö som faller från himmeln, typ som när jag fotade Enja, Molly och Gina för någon vecka sedan, det hade varit perfekt.... 
 
De första gästerna kommer klockan 14.00 och innan dess ska jag ha bakat ett antal cupcakes och ett antal pajer... Bäst jag sätter igång redan nu. Hoppas ni får en bra dag, det ska jag försöka ha. Vi hörs ikväll!
Postat av: Amanda Jönsson

Åh va fina bilder! :)

2015-01-31 | 15:07:21
Hemsida: http://ammieshade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: