Kamda.se

2015-01-20 | 13:57:00 | Sponsring
När jag ska beställa nya kameratillbehör, så kollar jag allt som oftast kamda.se först. För jag vet att dom har det mesta där - till ett bra pris. Har tillexempel beställt mitt enbensstativ, mina close-up filter och reflexskärm där. Jag är helnöjd med sakerna. Enbensstativet har  varit till en stor hjälp uppe vid IP när jag har fotat fotbollsbilderna, då mitt zoomobjektiv väger en del. Det har hjälpt till att avlasta mina armar lite, så har inte blivit så trött - kalas. Mina close-up filter har gjort så att jag har kunnat upptäcka mer spännande motiv på nära håll, så som getingar, vattendroppar på blommor osv. Reflexskärmen har jag inte riktigt lärt mig fullt ut än, men jag har iallafall lärt mig hur man riktar ljuset någorlunda, och WOW vilken skillnad!!! 
 
De som står här näst på ''att köpa'' listan är helt klart ett kameradjur, perfekt att ha till barnfotograferingar ju? För att fånga barnens uppmärksamhet lättare, om det inte hjälper med att deras föräldrar står bakom mig dvs, alltid bra att ha något i back-up. 
 
Rekomenderar starkt denna sidan, perfekt för alla fotonördar och som pricken över i:et så är det en supersnabb leveranstid där och även FRAKTFRITT, hur bra är inte det?? Ni som inte har kollat på kamda.se någon gång bör verkligen göra det! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: