Me, myself and I

2015-01-23 | 13:22:00 | Övrigt
Jag är för tillfället ganska trött.
Jag är bra på att ligga i sängen och på att fotografera, hej ego. 
Jag gillar inte att bli tagen för givet.
Jag är dålig på att hålla ordning på mitt rum.
Jag gillar min kamera, mina kompisar, Jonathan, Grey's anatomy, doftljus, min säng och mat.
Jag fotograferar för jag glömmer min ångest för en stund och för att det gör mig glad.
Jag vill ha en ny hjärna och ljusare tider. 
Jag hör ljudet av mina tangenter på datorn och Blank Space - Taylor Swifth.
Jag är beroende av min telefon, bubbelvatten, mina bodybutters och min Ralph Lauren parfym.
Jag har på mig träningshorts, t-shirt och underkläder. #passionforfashion
Jag dricker helst egen pressad juice gjord av blodapelsin, vanliga apelsiner och grapefrukt, nomnom.
Jag är rädd för allting, typ. Men de värsta är väl döden.
Jag är en expert på inte vara nöjd med det jag gjort, övertänka saker och på att säga nej.
Jag vill bli som ''vanligt''
 
 
 
UPDATE: bilderna försvann.. men nu är de tillbaka igen!
Postat av: A

Hej
Fina bilder!

Jag undrar om du kan hjälpa mig med en sak, jag skriver om mitt problem på mitt senaste inlägg. Vore toppen , har skrivit till flera stycken men ingen verkar veta hur man gör.

Hälsningar A

2015-01-24 | 08:52:19
Hemsida: http://begagnatnytt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: