H J Ä L P M I G

2015-07-28 | 11:51:00 | Linn
Jag har liiiiite problem just nu, jag får upp rutor hela tiden om att min dator är full. Det står att det är kategorin ''övrigt'' som tar upp ca 400 GB (ja ni ser ju på bilden här nedanför). Har ingen aning om vad själva övrigt står för? Vad klassas som övrigt? Jag trodde först att det var för att jag har så mycket bilder i min dator så jag började rensa alla från 2014 då jag ändå har dom på min externa hårddisk, men det hjälpte knappt ingenting - sen såg jag ju att det inte var bilderna som orsakade det hela. Så är det någon av er som har någon aning om vad övrigt står för? Vad är det jag måste ta bort? För just nu kan jag inte redigera bilder eller någonting, eller jo - de jag redan har i datorn. Men jag har ett gäng på mina minnerskort som skulle behöva sig en omgång i både Lightroom och Photoshop.... PLEASE, om någon vet - kommentera eller hör av er till mig på något annat vis... 
 
Så tills jag har löst detta vet jag inte riktigt hur mycket uppdatering det blir, känns som om jag bara kommer med en massa bortförklaringar till att inte blogga men så är det verkligen inte i detta fallet, jag har så många bilder som jag vill visa för er som jag har tagit den senaste tiden - men jag vill ju piffa till dom lite extra innan jag visar er. Jag återkommer så fort jag kan, kanske lägger upp något mobilinlägg, we'll see. Ha det bäst så länge, och HÖR AV ER OM NI VET, ni är bäst!
Postat av: Melinda Hillström

Tror det är dokument som läggs under mappen övrigt. Även vissa program osv som man kan ladda ner till datorn :) kram

2015-07-28 | 23:27:08
Hemsida: http://nouw.com/melindahillstrom
Postat av: Ebba

Hej! Har kikat in på din blog många gånger och fått massa inspiration av dina fantastiska bilder! Det är resten av filerna som inte kan klassas under någon annan kategori, t.ex raw-filerna, .xmp filerna osv :)

Svar: Va glad jag blir!!!

Nej det är de tyvärr inte.. Har inga sådana filer heller då jag rensade bort alla sådana med.. Å de hjälpte inte :/
Linn [HOBBYFOTOGRAF] ♡

2015-08-01 | 12:16:12
Hemsida: http://ishopp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: