Bra kvalité på facebook

2015-03-14 | 12:36:00 | Frågor/svar
Woah, klockrent vackra bilder! Vad använde du dig utav för kamera/objektiv? :D
- Tack så mycket! Jag använde mig utav Nikon D5200 och Nikkor 50mm f/1.8G
 
Glöm inte att du har en fotbolls blogg också ;)
- Det har jag absolut inte glömt.. Uppdaterar den så fort jag fått i ordning bilderna från matchen jag varit på.. kanske tar en dag eller två, men de kommer upp! Det finns redan 8 inlägg där, de senaste är från den 7e mars i år, så kika in den om ni är intresserade av fotbollsbilder. Ni hittar den under mina länkar i dropdownen!
 
Hej! Jag har en fråga, hur får du bra kvalité på dina bilder när du laddar upp dem på facebook?
- Jag laddar upp dom i orginalstorlek, någonting annat gör jag inte. Kan dock inte hålla med dig om att mina bilder har bra kvalité där, men kul att du tycker det ;) 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: