Utvecklingen

2015-10-31 | 19:45:54 | Linn
Jag blir på riktigt tårögd av att läsa igenom min blogg. Både av att se min utveckling i fotograferingen, mitt mående och ja, egentligen i allt - men framförallt för att jag saknar det så mycket. Det har inte blivit så att jag haft något sug till det på sistone nu när jag börjat skolan och allt. Det är ju så mycket att tänka på då jag inte är van vid att behöva gå i skolan. Än har jag inte vant mig men jag antar att de kommer så småningom... Jag vill verkligen börja blogga på riktigt igen, ska försöka med det, men kan inte lova något. Vill som de flesta bloggare inte ha framtvingade inlägg utan jag vill blogga för att jag tycker det är kul... så vi får se hur det blir med detta!
 
Bilden är från i somrars när familjen var i Karlskrona, världens finaste lillasyster och vovve har ju iallafall jag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: