When I first saw you

2015-10-22 | 12:50:20 | Linn
Jaha ni... mer än halva veckan har gått och det luktar ännu mer höstlov än vad det gjort tidigare i veckan. Ska bli både skönt och inte skönt med lov. Skönt och inte ha en massa krav på en att man måste till skolan men inte skönt för jag kommer ur rutinerna. Risken finns ju alltså att jag kommer få svårt att komma tillbaka efter lovet, men det löser sig nog. Kom hem för drygt en timme sedan från praoen, det gick bra även idag - trots mensvärken som gjorde mig svimfärdig i morse... men det är bara att bita ihop. Vad jag ska göra resten av dagen är ännu oklart, men hade jag fått välja så hade jag nog tagit mig ut och fotat lite porträtt.. vi får helt enkelt se...
Postat av: norrbotten emma

gott =)


vad tycker du är de bästa med hösten?

2015-10-22 | 12:54:38
Hemsida: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: