På tur med ''Rally-Sölve''

2016-01-15 | 17:47:00 | Djur
Efter att jag inte har lyckats ta mig till skolan de två försöken på morgonen så gjorde Marie och jag ett sista försök framåt eftermiddagen. Lyckligtvis så klarade jag av några minuter där och jag fick mitt inlogg till gymnasievalet som var meningen med hela vistelsen egentligen. Det var bra att jag kom in där eftersom det förmodligen och förhoppningsvis inte kommer kännas lika tungt nästa vecka och gå dit, men det återstår ju att se. Marie släppte av mig hos farmor och farfar efter och då åkte farfar och jag ut en sväng för att fota. Bilderna här över är resultatet från det, lite småläskigt att gå ut så långt på isen, men vad gör man inte för konsten ;) 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: