Andra april tvåtusensexton

2016-04-02 | 16:49:19 | Linn
Efter ett X-antal tvekningar från min sida så hamnade vi tillslut i Växjö. Marie och jag tog en runda i Mc-Driven och sen stannade vi i ett par minuter på Lessebos match, men vi åkte snabbt därifrån. Har inte varit i stan på ganska länge, eller vi har ju varit där och vänt men har inte varit där någon längre stund så det var skönt att klara av att gå in i några affärer. Köpte godis till Ozzy och sen en leksak... till någon annan ;).... mer än så säger jag inte just nu! Nu är Matilda här och vi ska väl mest ta det lugnt, tycker att jag börjar känna oset från grillen med... ska bli gott med lite käk efter en dag i stan. Det tar verkligen på krafterna, lär sova gott inatt iallafall!
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Men åååå MUMS!

2016-04-02 | 17:01:31
Hemsida: http://angelicasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: