Sextonde april tvåtusensexton

2016-04-16 | 19:02:00 | Linn
...och så var serien igång. Började hela serien med ett derbymöte med mycket publik, som också slutade med en vinst till Lessebo - fantastiskt. Jag tänkte gått efter 20 minuter men jag lyckades ta mig i kragen och stanna hela matchen, så nu är jag ganska trött. Det är dock för tidigt för att sova nu så jag måste hålla mig vaken i några timmar till. Era frågade mig nyss om vi skulle hitta på något så jag får hoppas att det bli så, så att jag inte somnar nu..... Firade iallafall med lite thaimat efter matchen, det sitter aldrig fel och speciellt inte efter en vinst. Ser fram emot vad denna säsongen har att erbjuda, kan bli intressant!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: