Två tre blickar - jag vill ha dig

2016-04-20 | 21:17:22 | Linn
Bloggen har ekat tomt i några dagar och jag tänker inte be om ursäkt för någonting. Jag har haft tid och jag har kunnat blogga i princip varje dag men jag har valt att inte göra det. Varför vet jag egentligen inte, eller jag har inte mått så speciellt bra men det är ju ingen direkt nyhet, har ju bloggat en massa gånger innan när jag mått dåligt. Jag börjar bli orolig över vad som faktiskt händer med mig och mitt psyke, hoppas på en vändning snart och att jag orkar hålla humöret uppe.
 
Efter ett försök till att åka till skolan och efter att jag hade tränat med Ozzy en stund så lockade jag med Lea ut en stund på en fotorunda. Jag är sällan särskilt populär när jag säger att jag vill fläta hennes hår, men resultatet blir oftast riktigt bra och hon blir alltid så nöjd med flätorna - idag var inget undantag. Jag blev nöjd med bilderna trots att fotograferingen var tämligen spontan, jag inser efter varje gång jag har fotat hur mycket jag tycker om detta. Har för övrigt en fotografering inbokad i helgen som ska bli kul, hoppas på mer fotande än det i de kommande dagarna. 
Postat av: Sarah

Va fin du va i håret :)

Svar: Detta är Lea ;)
Linn [HOBBYFOTOGRAF] ♡

2016-04-21 | 01:17:55
Hemsida: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: