Min hjälpreda

2016-02-28 | 10:29:24 | Linn
Igår hade vi besök av småkusinerna igen, vi har träffat dom ganska mycket nu på senaste tiden. Vilket jag absolut inte har något emot för de är så mysiga. Tog med mig William, Emma och även Nellie ut på en fotorunda, fick till ett par ganska bra bilder men för att William skulle hålla humöret uppe så tog jag med mig min D3100 som han fick knäppa lite bilder med. Han skrattar varje gång en bild klickas av, sååå söt. Fotade även Sofias mage vilket har blivit något hon inte kommer undan nu när hon är här hehe!
 
Även då ville lillen hjälpa mig att ta kort på sin mammas mage och är man tillräckligt nära kanske man till och med får se bebisen? Något sådant måste han ju ha tänkt eftersom han var så nära magen ;)
Postat av: Veronica Wallgren

Så söt! Alltid roligt med en hjälpreda :)

2016-02-28 | 10:35:31
Hemsida: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: