Spela iskall

2016-01-29 | 14:19:00 | Linn
⇢ 1. Var är din mobiltelefon?
Nere på laddning faktiskt - ovanligt för att vara mig. 
 
⇢ 2. Var är din andra hälft?
Ozzy ligger i min säng ;)
 
⇢ 3. Ditt hår?
Har jag för stunden i en bulle. 
 
⇢ 4. Ditt humör?
Jag vet inte. Är inte glad och inte ledsen - något mellan det.  
 
⇢ 5. Din dagsplan?
Hittills har jag ju gått i skolan, resten av dagen är rätt oklar, kanske träffar några kompisar ikväll!
 
⇢ 6. Det bästa du vet?
Jag måste nog säga fotboll, min säng, ketchup, Hot Sweet Chili-chips, tv-serier och såklart att fota. 
 
⇢ 7. Din dröm i natt?
Minns inte vad jag drömde inatt, men det är ju snart natt igen så det blir spännande att se vad jag drömmer då haha. 
 
⇢ 8. Ditt livsmål?
Helt klart att bli frisk från denna skiten och att bli fotograf.
 
⇢ 9. Rummet du är i?
Jag sitter på mitt rum, min trygghetszon!
 
⇢ 10. Din hobby?
Fotografera.
 
⇢ 11. Din skräck?
Oj.. det finns för mycket som jag har skräck för tyvärr, men döden tillexempel. 
 
⇢ 12. Var vill du vara om sex år?
Det spelar inte så stor roll för mig, jag vill vara vid liv iallafall. Det hade ju varit kul om jag blivit fotograf eftersom det är min största dröm. Hoppas även att jag har en eller två vovvar och att jag mår bra. 
 
⇢ 13. Var var du igår kväll?
Först hemma och firade mamma, sen åkte jag en runda med la familia i samhället. 
 
⇢ 14. Vad är du inte?
Jag är inte speciellt bra på att plugga haha. 
 
⇢ 15. En sak du önskar dig?
En fotostudio haha.. 
 
⇢ 16. Var växte du upp?
Lessebo haha, där jag bor nu.. 
 
⇢ 17. Det senaste du gjorde?
Svarade på dessa frågorna, eller bytte musik på spotify. 
 
⇢ 18. Dina kläder?
Mina kläder är... ganska tråkiga egentligen.
 
⇢ 19. Din tv?
Är mest avstängd nu för tiden då min HDMI-sladd slutat fungera så jag kan inte koppla datorn till den...
 
⇢ 20. Ditt/dina husdjur?
Ena ligger här jämte mig och den andra nere i sin korg. 
 
⇢ 21. Din dator?
Spenderar jag ganska många timmar vid. Redigerar bilder är väl det jag gör mest på den!
 
⇢ 22. Din bästa ägodel?
Åhoj. Jag vet faktiskt inte, min kamera kanske?
 
⇢ 23. Saknar någon?
Det gör man väl alltid? Just nu saknar jag mormor och morfar. 
 
⇢ 24. Din bil?
Är icke hemma haha, den står och glänser uppe vid morsans jobb ;)
 
⇢ 25. Något du inte har på dig?
Kjolar måste jag nog säga, eller sådant som är tight eller har fel material ;)
 
⇢ 26. Favoritaffär?
Lager 157 tar nog förstaplatsen!
 
⇢ 27. Din sommar?
Saknar jag så sjukt mycket. Saknar mitt stabila psyke å alla roadtrips med familjen!
 
⇢ 28. Älskar du någon?
Jahoddu.
⇢ 29. Favoritfärg?
Jag är rätt tråkig, men måste säga svart och vitt här haha..
 
⇢  30. När skrattade du senast?
Säkert åt något någon sa i skolan ;)
 
⇢ 31. När grät du senast? 
För någon dag sedan när livet inte gick som jag ville.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: