Bebismys

2013-12-28 | 17:07:13 | Linn
Min dag har bestått av en massa bebismys med min relativt nykommna kusin Wilma. Jag har även pratat och skrattat en hel del med mina två mostrar och Ola. Det var jättekul att dom kom hit i ett par timmar då jag inte har träffat dom på jättelänge och Wilma har jag inte träffat alls, eller ja.. nu har jag ju det ;). 
 
Detta blev ett ganska kort och tråkigt inlägg, jag vet. Men jag kände att jag ville uppdatera bloggen då jag inte har uppdaterat ''live'' på ett tag. Kan vara för att kameran har legat i kameraväskan de senaste dagarna och för att jag har varit med Matilda. Men det blir bättre snart, jag lovar. Till 2014 har jag en massa planer för bloggen, såå vänta ni bara!!
Postat av: ida

sv: tack tack! kram

2013-12-28 | 19:56:35
Hemsida: http://elinalinnea.blogg.se
Postat av: Alice

Sv: några som jag känner har nämligen gått bort :( Men det är bra nu! haft en härlig jul?

Ps jag har flyttat min blogg till fames.se och undrar om du hade lust att följa mig på blogkeen eller bloglovin, jag följer såklart dig tillbaka :)

2013-12-29 | 09:07:45
Hemsida: http://fames.se/photobyalice

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: