Vem är tjejen bakom bloggen?

2013-09-04 | 14:16:00 | Linn
Jag heter då Linn Ahlex och är född i början på maj år 1998, vilket gör att jag i år blir 16 år. Jag bor tillsammans med min familj som består utav min mamma, pappa, lillasyster och vår hund Ozzy. Vi bor i en trevlig håla några mil utanför Växjö (Småland). 
 
För tillfället så går jag inte i skolan, du kan läsa mer om det här. Men jag räknar med att snart kunna börja där igen (saknar det som en tok). Jag har istället hemundervisning vilket funkar jättebra för mig med tanke på allt.
 
Min största passion här i livet är fotograferingen och det har hjälpt mig väldigt mycket. Jag blir så glad och inspirerad av att fota. Det jag tycker bäst om att fota är helt klart fotbollsbilder, så himla underbart att stå bakom räcket uppe på IP och ta bilder på alla Lessebo-lagen som spelar. Ni kan hitta min fotbollsblogg under ''länkar'' om ni skulle vara intresserade av att se dom :). Förutom att fota fotbollsbilder så tycker jag även om att fota porträtt - helst i mitt älskade garage, eller okej.. inte mitt, men de som ligger nära mig ;) 
 
Jag tycker också om att baka, kolla på tv-serier (favoriten är vampire diaries), lira fotboll, kolla på ishockey, träna agility med Ozzy, umgås med mina fantastiska kompisar, skratta osvosvosv.. listan är lååååång ;)
 
Ähh jag är inte en sådan speciellt intressant tjej, om det är något annat ni undrar så får ni helt enkelt fråga :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: