Mer uppdatering snart??

2014-06-28 | 16:44:19 | Linn
Jahopp då satt man här igen. Bloggningen har inte varit så bra på sistone då Tilda har varit här och eftersom vi inte träffas så himla ofta så har jag velat spendera all tid med henne. Vi har mest legat framför netflix och kollat på en massa filmer + serier. För vädret har ju inte varit det bästa om man säger så, men Tilda och jag har inte direkt klagat.. för vi båda gillar att bara ligga framför en serie och glo ;)..
 
Nåja, jag tänkte bara kika in en snabbis och berätta hur läget var. Har inte så mycket annat kul att berätta.. eller JO. Det har jag ju faktiskt. Min dator kommer troligtvis tillbaka NÄSTA VECKA, och det innebär ju såklart mer uppdatering, mer bilder och ja, you name it. Längtar som en tok efter den haha. Vi hörs i morgon eller senare ikväll. Ska städa lite på rummet, duscha och lite sådant nödvändigt så vi får se om jag hinner knåpa ihop något inlägg tills senare. WEEEELLLL, kram på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: