Sista dagen av november 2014

2014-11-30 | 19:59:43 | Linn
När solen gick ner idag så var det fint på himmeln. Nästan lika fin som det varit hela dagen, fast det är något speciellt med solnedgångar. Det är inte mycket som slår det. Det är så magiskt på något vis, svårt att förklara. Det var iallafall ett bra avslut på dagen, även om den gick ner runt fyra tiden. Man kanske inte kan räkna de som ett avslut på dagen för att när klockan är fyra så är dagen långt ifrån slut, men vet inte hur jag ska skriva annars.. De timmarna i förmiddags/eftermiddags som jag spenderade med mina älskade kusiner, var väldigt bra. De timmarna framför datorn efter de varit här var kanske mindre bra. Så därför ska jag inte sitta här mer, framför denna dumburken. Har så ont i huvudet, vi hörs i morgon OCH DÅ ÄR DE FASEN DECEMBER! Hoppas ni haft en bra advent. 
Postat av: ida

Inte för att det hör till inlägget men måste bara fråga varifrån du har köpt din mugg som ser ut som ett objektiv? och håller den tätt? :D
svar i inlägg uppskttas!

2014-11-30 | 20:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: