Vad tycker ni?

2015-02-12 | 18:49:00 | Bloggdesign
Var så otroligt trött på min gamla design så efter Marie hade varit här idag så satte jag mig och gjorde en ny. Jag är faktiskt förvånansvärt nöjd och jag känner att blogglusten kommer tillbaka sakta men säkert. Jag tror att alla bloggare känner igen sig i det här alltså att en gammal och uttjatad design resulterar i ingen blogglust. Rätt konstigt det där egentligen, men så är det - åtminstone för mig. NÅÅÅ vad tycker ni? Bättre eller sämre än innan? 
 
Har ju tagit bort mitt bildspel, flyttat ner dropdownen till under headern, gjort menyn bredare, nya textstilar och ja, you name it..
Postat av: Josephine Struik

Jag tycker den är assnygg!!!!! Bra jobbat & glad alla <3 dag på dig! <333

2015-02-14 | 13:42:52
Hemsida: http://byjozie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: