Less than an hour

2015-05-30 | 14:43:26 | Linn
Marie ringde lite akut till mig i morse och sa att hon behövde hjälp med 4 (!!) tårtor till hennes dotters kalas. Självklart ställde jag upp på att göra dom, då tårtor nästan är det roligaste att baka. Nog för att jag mestadels gör samma så är det kul att få dekorera och expremientera med olika smakkombinationer. Jag blev relativt nöjd med hur dom blev, visst kunde de blivit finare men hade ju inte så mycket tid på mig, så vi kan skylla på de ;) Hoppas att Annie blir nöjd med dom och att dom smakar gott iallafall. Förutom detta så har jag hunnit med att kolla lite på F17's match, duschat, ätit och så.. Listan över vad jag ska ha gjort innan klockan slår 18 ikväll är lång så det är bäst att jag börjar redan nu... Vi bloggas senare!
Postat av: Elin Gåhlin

Dem blev ju jätte fina! Fast jordgubbar blir ju fint på nästan allt haha!:)

2015-05-30 | 19:03:18
Hemsida: http://elingahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: