April april..

2016-04-01 | 10:32:01 | Linn
Inte nog med att det är första april idag, dagen man knappt kan lita på någon (fast man ska ju alltid vara lite på tårna gällande sådant, inte bara för att det är första april). Så har vi som ni redan vet och förstår traskat in i årets fjärde månad och det är nu man kan säga att våren är på gång, iallafall enligt mig. April är en månad då det händer så mycket, både i naturen, med vädret, med människorna och så mycket annat. För mig innebär april mest fotboll, säsongen drar igång och jag kan inte vara mer taggad. Nu kommer jag ha någonting att se fram emot nästintill varje vecka och även ha något att göra på kvällarna (kolla på träningar hehe). Sista april för mig som ''barn'' är det också, fyller ju faktiskt 18 (!!) nästa månad, HUR SJUKT? Men som sagt, jag är taggad på april och jag står med öppna armar och välkomnar allt som denna månaden har att erbjuda. Jag hoppas på att mitt mående och psyke bättras, vi får hålla tummarna!
 
Några bilder från april förra året.... 
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Härliga bilder! :)

2016-04-01 | 10:46:47
Hemsida: http://spontan.blogg.se
Postat av: Elin

Sv: Det konstiga är att jag rekommenderar andra att göra det men jag själv ger alltid upp. Tror att jag skäms, att det är därför jag stänger det inne:/ Skulle va kul å skriva (tror jag, är småkluven, har aldrig riktigt pratat om dehär utan "skyddat mig" och hållit det inom mig) trots att vi inte känner varandra

2016-04-01 | 19:07:59
Hemsida: http://nouw.com/elinfrohm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: