Trodde jag skulle gå sönder

2016-04-21 | 18:57:50 | Linn
Idag har det varit en lite bättre dag än på några dagar. Jag och mamma tog en glass utanför OKQ8 och sen gjorde vi några ärenden på biblioteket och i affären. Efter det åkte vi upp till skolan för att hämta mitt slöjdarbete och det gick helt okej, jag är stolt nu i efterhand men det var inte kul så länge jag var där, trodde jag skulle gå sönder av all ångest, men som sagt - I did it och det är det som räknas. Vi for även och plockade lite vitsippor och fotade hundarna i de stora vitsippehaven. Fanns även en fläck med scillor som jag ställde Flisan i haha. Så, ytterligare lite bilder på hundarna fick det som sagt bli, de finaste jag vet!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: