De där känslorna i kroppen

2016-02-06 | 22:08:27 | Natur
Asså tbt till i somrars när Annie och jag var på Allsång i Linneparken med mamma och Cattis. Tog dessa bilderna på vägen tillbaka till bilen, minns känslan jag hade i kroppen efter denna kvällen - magi. Nu har jag en annan slags känsla. Har precis kollat på Melodifestivalen med Annie, alltså på tv haha. Jag tycker att det var rätt bidrag som gick vidare, även om inget av de som var med idag var speciellt bra haha. Tycker det här med bidragen i mello bara blir värre för varje år, men så är det. Ska sätta mig och redigera lite bilder och sen sova tror jag - typ som jag gjort hela dagen haha. Förutom när jag åkte en sväng med Marie, nåja. Det är en dag i morgon med ;)
Postat av: Sarah

Fina bilder :)

2016-02-06 | 22:58:04
Hemsida: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: a n n i k a

Fina bilder!

2016-02-07 | 15:59:08
Hemsida: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: