Sammanfattning av 2015 - Del 2

2016-02-04 | 13:57:00 | Linn
Maj var en riktig kalasmånad, då flera i släkten (inklusive jag) fyllde år. På min och pappas födelsedag var vi på Korrö och käkade, riktigt gott. När vi firade Enja och Era så var vi uppe hos Era och dom, vilket slutade med en båttur, inte för min del dock men vi kan låtsas. Hade inte så många fotograferingar denna månaden men jag hann med att åka till både Öland, Kalmar och Karlskrona vilket väger upp det hela. Bakade 4 (!!) tårtor till Marie och så var jag på en hel del fotbollsmatcher. 
 
Juni bjöd på en hel del fina fotograferingar. Bland annat så fick jag äran att fota bröllopsbilder till pappas kompis och så fotade jag Silvias syster på hennes bal. Hade pommespicknick i skogen (haha) med Enja och Molly. Grillade uppe hos farmor och farfar några gånger och så firade jag ju midsommar med, med de vanliga gänget. I början av sommarlovet gick jag även i sommarskola och så jobbade jag lite på fotbollsskolan som hålls här i samhället varje år. 
 
Mående mässigt så måste jag nog säga att det vad juli som var bäst. Jag var i Kalmar med mamma, pappa och Matilda. Cyklade långa cykelturer med Matilda, var i stan ganska ofta. Tillexempel på Allsång i Linnéparken, på donken för att dricka frappe och för att hälsa på nytillskottet i släkten som vi fick. Tog även en dagsutflykt till Karlskrona för att hälsa på Marie och hennes familj i deras sommarstuga! Åt på 4krogar med mamma och pappa lite spontant en kväll med!
 
augusti så plockade Matilda och jag en burk med kantareller som vi satt och rensade allt för länge. Vi var på Karl-Oskar dagarna i Växjö och på fotbollsmatch i Lagan. Karlskrona fick återigen sig ett besök av familjen Ahlex, den här gången strosade vi runt i stan och fotade för det mesta. Lyckades även knäppa en av mina favoritbilder från 2015 där, fest. Familjen åkte på kvällsrundor där vi tog med oss mat och åt vid vattnet. Jag hade en grymt rolig och annorlunda porträttfotografering och farfar hade 70-årsfest. Sist men inte minst - jag började skolan efter ett antal år hemma. 
Postat av: Iselin Renée

Så mange fine bilder, du er kjempe flink :)

2016-02-05 | 09:39:45
Hemsida: http://www.iselinrenee.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: