Sammanfattning av 2015 - Del 3

2016-02-11 | 13:58:00 | Linn
September bjöd på en del solnedgångsfotograferingar. Stockholmarna var nere över en helg och jag var på fotboll i ett ganska regnigt Lessebo. Provade lite nya recept och firade ett år med Marie som ledsafare. Mormor och jag gjorde äppelkompott och jag blev bjuden på en liten kräftskiva till farmor och farfar. Var en runda i skogen med familjen och så lyckades jag även införskaffa mig en ny parfym. 
 
Praoade hos min faster i oktober vilket jag tyckte var riktigt kul. Försökte fånga de få fina dagarna på bild och lyckades sådär. Tog bilder på Elsa som skulle bli tack-för-att-ni-kom-på-mitt-dop-kort haha. Var med brandkåren på deras storövning en kväll, fotade gruppbild, enskilda och även på en av stationerna som de hade. Käkade stora vårrullar som är favoriten från thaivagnen som står uppställd här i samhället och så gjorde jag även ett pappert försök till att fota Annie i höstlöven. 
 
Fotade inte så värst mycket utöver de fotograferingarna jag hade i november, bloggade inte så bra heller för den delen. Men i slutet av månaden började jag göra julgodis för jag kände att det var okej då. Fångade det sista som var av hösten med Lea och tog en massa julbilder och familjebilder på folk som ville ha de till julklappar.. 
 
December bjöd på ett antal dagar uppe i sporthallen på julcupen och även bikupancup som vår skola höll i. Bakade allt för mycket julgodis (skoja det går inte). Kollade på musikhjälpen och var på ett julbord för att smygstarta julen lite. Firade julafton två dagar och de dagarna var supermysiga. I mellandagarna fick jag äran att fota lilla Tage som var drygt en vecka gammal, avslutade året på bästa sätt - med familjen Sabel/Ericsson/Svensson.. 
Postat av: Daniella 🌙

du tar så fantastiskt fina bilder <3

2016-02-12 | 10:54:06
Hemsida: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: