Tacofredag med snäckan

2016-02-05 | 23:05:43 | Linn
Det är en ganska så jättetrött Linn som sitter framför datorn just nu. Kom nyss hem från att ha varit hos Elin i ett par timmar. Vi gjorde tacos, snackade, kollade på fångarna på fortet (Anton Hysén var ju med, mumma!!!!), gick med Ozzy och lite så. Har haft det jättemysigt, sådana här kvällar hoppas jag det blir mer av. Det blev ett bra avslut på en sådär skolvecka, bara att ladda om till nästa vecka men dit är det ju några dagar kvar till. Ska försöka ta vara på denna helgen riktigt, vara ute mer än förra helgen och ja.. så jag inte stänger in mig liksom. Tror inte jag var utanför dörren alls mycket förra helgen nämligen.... Well, nu slocknar jag snart, hörs i morgon!
Postat av: Felicia

Låter som en bra kväll :)

2016-02-06 | 14:56:46
Hemsida: http://feliciaholmgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: