Mammas b-day

2016-01-28 | 20:32:00 | Linn
Kom på att jag inte har visat er hälften av alla mina vinterbilder jag lyckades knäppa när snön var här. Ska nog försöka göra lite tidsinställda så dom kommer upp. Dels för att de är bra för mig att ha de sparade här på bloggen haha, för man kan inte lita på externa hårddiskar eller datorer... Min hårddisk har kraschat så alla bilder från 2014 m.m är borta, känns lite i hjärtat måste jag erkänna...
 
Mammas birthday är det idag, eller har varit. Gått i skolan lite kortare än vad jag har schema för på torsdagar, men psyket vill verkligen inte samma som jag. Blir så frustrerad. Sen åkte jag hem och gav mamma min present, ett kaffe/presentkort på Espresso House blev det för det är hennes favoritställe att fika på. Har inte gjort många knop efter det. Sov en stund, käkade middag som mamma fick bestämma och så kom farmor å farfar på lite födelsedagsfika. Jag stod för det och de blev pannacottapaj, tänkte lägga ut recept på det... så stay tuned! ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: