En magisk drömvärld

2016-03-17 | 15:24:39 | Linn
Trevlig torsdag på er kompisar. Idag har jag varit i skolan mellan tolv och två, gick extremt sakta tycker jag, men det gör alltid torsdagar.. en riktigt onödig dag egentligen haha.. man längtar ju bara till helgen. Om en vecka vid den här tiden så har jag iallafall gått på påsklov, ska bli skönt - speciellt nu när vädret är fint. Hoppas det håller i sig till påsklovet med.. Efter skolan satte jag mig på altanen med en fanta och målade i min målarbok, det är en sådan där ''vuxen''målarbok ni vet, även kallat mindfulness. Jag älskar att sitta och måla, speciellt om man har bra musik i lurarna och helst på högsta volym, det är fina saker det. Den boken jag målade i idag heter ''En magisk drömvärld'' och finns på Akademibokhandeln eller Adlibris tillexempel!
 
Postat av: Veronica Wallgren

Det är så avkopplande att rita :)

2016-03-17 | 15:40:01
Hemsida: http://wallgrenveronica.blogg.se/
Postat av: a n n i k a

Fint :D

2016-03-17 | 20:29:31
Hemsida: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: