Tappat förmågan

2016-03-20 | 11:20:33 | Linn
Känns på riktigt som att jag har tappat förmågan till att ta bra bilder, känns som om jag var mycket bättre på det förr. Kanske beror på att den ligger mycket på hyllan nu när jag går i skolan så mycket och när det varit så dystert väder. Jag hoppas det ändrar på sig nu till våren/sommaren. Gjorde iallafall ett försök till att ta bilder på min frukost som numera ligger i min mage. Vi får besök av släkten på mammas sida idag, ska bli mysigt med lite tid med dom. Innan dess måste jag duscha och lite så, framförallt rensa minneskortet för jag är sugen på att fota mina småkusiner... hmmm ;) Vi hööörs!
Postat av: Veronica Wallgren

Gott!

2016-03-20 | 11:40:20
Hemsida: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: