Bon bons/gubbkarameller

2015-08-31 | 19:33:36 | Linn
Powernapen blev lite längre än jag tänkt, hela tre timmar. Då det gjord inget för jag vaknade i god tid till utvecklingssamtalet iallafall - en aning tröttare än jag var innan jag somnade dock.. Utvecklingssamtalet gick bra men tycker ändå det är svårt att veta om de fattar hur de ska hantera vissa situationer när jag knappt vet de själv. Tur jag har Matilda som är rätt van vid mig som vet hur hon ska göra. Stannade i affären efter för jag var så galet sugen på marängswiss, så det ska jag ner och göra i ordning nu. Köpte även lite överlevnadsföda för att klara skolan, haha. Som avslutning på kvällen ska jag kolla på Paradise Hotell som äntligen börjar, har dock en svag känsla av att det inte kommer bli en sådan bra säsong.. men we'll see!
Postat av: Hanna Westman

Oo, läkerol, skulle sitta finfint nu ^^

2015-08-31 | 19:54:29
Hemsida: http://hannawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: