Mars månad - Sammanfattning

2015-03-31 | 15:03:00 | Linn
 -Åkte mycket utanför samhället denna månaden med, nya destinationer var bland annat Johansfors och Bergdala.
- Var i affären mycket (hehe).
- Tillbringade ett par timmar med kameran vid Idrottsplatsen i Hovmantorp.
- Käkat och varit hos farmor och farfar ett antal gånger.
- Ätit på fiket med Marie.
- VARIT I SKOLAN(!!!!!!) och hälsat på.
- Cyklat längre rundor än kvarteret. 
- Gått iväg för att ha fotograferingar, både här nere och uppe hos farmor och farfar vid åkern. 
- Gått lite längre än kvarteret. 
- Varit i V Ä X J Ö (!!!!), för första gången sedan 2012. 
- Sovit bättre om nätterna, även somnat tidigare. 
- Börjat gå mer med Ozzy. 
- Varit på Outleten i Kosta. 
- Spelat pricken borta hos Jocke.
- Varit på Grand Samarkand. 
- Klarat en mild panikattack. 
 
 
Mitt mående under den här månaden har varit: Måste ändå säga att det har varit bra. Det har varit relativt stabilt och jag har inte haft några större panikattacker, men hade en liten en gång annars har det varit lugnt. 
 
Har något hänt nytt som du inte gjort på länge? Det har hänt mycket denna månaden, men det största måste nog ändå vara att jag var i Växjö.
 
Vad tycker du har varit det bästa med denna månaden? Att jag kom till Växjö. Det trodde jag verkligen inte när jag stod vid fotbollsplanen med panik i kroppen, men man slutar aldrig förvånas av sig själv. Tycker även det har varit bra att jag varit hos farfar och farmor mycket och även ätit där. 
 
Vad skulle du vilja göra nästa månad som du inte gjorde denna? Åka till stan igen, kanske hälsa på min moster och mina kusiner, gå mer och verkligen ta tag i träningen. 
 
Hur mår du just nu? Jag mår faktiskt fint just för tillfället! 
 
Postat av: Sara Nygren [FOTO&VARDAG]

Så kul att läsa allt du uppnått denna månaden om gått. Det är jättemycket och jättebra. Heja dig!!

2015-04-01 | 13:57:05
Hemsida: http://saaera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: